Key Account Manager Képzés

  A Key Account Manager képzés során a
résztvevők megtanulják, hogyan kezeljék és fejlesszék az üzleti
kapcsolataikat a kulcsfontosságú ügyfelekkel. Ez a pozíció kiemelkedő
fontossággal bír a vállalat számára, hiszen ezek az ügyfelek hozzák a
legnagyobb bevételt és profitot. Az első lépés az, hogy megértsük az ügyfél
igényeit és elvárásait. Ehhez alapos piaci kutatásra van szükség, valamint az
ügyféllel való folyamatos kommunikációra. A KAM-nek tisztában kell lennie az
ügyfél célcsoportjával, piaci trendjeivel és versenytársaival is. A képzés
során olyan készségeket tanulunk meg, mint a tárgyalás, az értékesítés és a
konfliktuskezelés. Fontos, hogy képesek legyünk hatékonyan kommunikálni az
ügyfelekkel és megérteni az ő szemszögükből is a dolgokat. Az ügyfelekkel
való kapcsolattartás mellett a KAM-nek fontos szerepe van abban is, hogy
segítse az ügyfeleket azok problémáinak megoldásában, valamint javaslatokat
tegyen az üzleti lehetőségekre. A Key Account Manager képzés tehát nagy
hangsúlyt fektet az ügyfélközpontú gondolkodásra és cselekvésre. Az ilyen
típusú szakképzés segít abban, hogy hatékonyabbak legyünk az üzleti
kapcsolataink kezelésében és jobb eredményeket érjünk el a kulcsfontosságú
ügyfeleinkkel való együttműködésben.